Máte už vytvorený účet? Vytvoriť nový

Správa účtu

Vzdialená pomoc Software Deals

Dovoľte nám, aby sme váš softvér nachystali k okamžitému použitiu.

Potrebuje pomoc s inštaláciou alebo aktiváciou našich produktov? Sme tu, aby sme vám pomohli! Nedávno sme pridali novú službu pre všetkých našich zákazníkov – Vzdialená pomoc Software Deals. Vďaka tejto službe vám teraz môžeme aktivovať náš softvér. Je to rýchle, bezpečné a ľahké. Akonáhle váš softvér pripravíme, môžete ho okamžite začať používať.

Stiahnuť Remote Help

Čo je Vzdialená pomoc Software Deals?

Je to v podstate program, ktorý umožní našej vysoko kvalifikovanej zákazníckej podpore pomôcť vám diaľkovo. Používame bezpečnú aplikáciu TeamViewer, ktorá nám umožňuje pripojiť sa k vašemu počítaču a aktivovať produkt, ktorý ste od nás zakúpili. Každý počítač alebo laptop môže mať špecifické nastavenia, ktoré pre vás sťažujú aktiváciu. Preto teraz máte možnosť využiť našu pomoc na diaľku.

Prečo je Vzdialená pomoc skvelým spôsobom ako aktivovať váš produkt?

  • Je to rýchle a jednoduché a umožní vám to začať používať produkt čo najskôr.
  • Jediná vec, ktorú musíte urobiť, je kontaktovať osobu z našej zákazníckej podpory a spustiť aplikáciu TeamViewer. Zodpovedná osoba vám všetko vysvetlí a bude vás sprevádzať počas celého procesu. Potom budete len sedieť a pozerať sa na aktiváciu produktu, ktorú urobíme za vás.
  • Náša zákaznícka podpora môže vyriešiť problémy s aktiváciou v reálnom čase.
  • Ak sa vyskytne nejaký problém s produktovým kľúčom, okamžite sa vyrieši bez potreby vyplniť akékoľvek reklamačné dokumenty.

Je to bezpečné?

  • Aplikácia TeamViewer, ktorú používame pre diaľkové pripojenie, implementuje najvyššie bezpečnostné štandardy do každej časti programu, takže váš počítač bude úplne v bezpečí od začiatku až do konca.
  • Celý proces je zaznamenaný, čo znamená, že ak ste mali pochybnosti o akomkoľvek kroku, ktorý naša zákaznícka podpora vykonala počas procesu, môžeme si prezrieť nahrávku a zistiť, či bolo všetko vykonané správne.
  • Kedykoľvek môžete stlačiť klávesu ESC, aby ste okamžite prerušili prebiehajúce pripojenie diaľkovej pomoci. To môže byť užitočné, ak máte prichádzajúci Skype hovor, alebo potrebujete nechať počítač chvíľu bez dozoru.
  • Vaša obrazovka sa zobrazí ako čierna, ale ak existujú nejaké súbory alebo spustené programy, ktoré si neželáte vidieť, stačí ich zavrieť pred spustením spojenia.

Ako to funguje? (sprievodca krok za krokom)

Poďme sa pozrieť na to, ako Vzdialená pomoc funguje a čo sa deje počas procesu.

Krok 1 – Stiahnutie Software Deals Remote Help

Za prvé, budete musieť stiahnuť prenosnú verziu programu TeamViewer (Software Deals Remote Help). Akonáhle si ho stiahnete, môžete ho jednoducho spustiť, pretože program nevyžaduje inštaláciu.

Kliknite sem pre stiahnutie programu: Software Deals Remote Help

Stránka by mala vyzerať ako obrázok uvedený nižšie a sťahovanie programu by malo začať okamžite.

Krok 2 – Nastavenie pripojenia Vzdialené pomoci

Akonáhle je program stiahnutý, otvorte ‘TeamViewerQS.exe’ súbor.

Okamžite sa zobrazí malé okno.

Ak chcete spustiť zabezpečené pripojenie, musíte zdieľať svoje identifikačné číslo s našou zákazníckou podporou.

Zodpovedná osoba z nášho tímu zákazníckej podpory sa pripojí k vášmu počítaču a začne s aktiváciou produktu. Tapeta na pracovnej ploche bude čierna a budeme môcť vidieť niečo podobné:

Krok 3 – Inštalácia a aktivácia produktu

Použili sme Office 2016 Home and Student, aby sme názorne ukázali, čo sa deje počas inštalácie a aktivácie. Povedzme, že máte problémy s inštaláciou programu do vášho počítača. V takom prípade ho nainštalujeme za vás. Inštalačný súbor je však dosť veľký, takže najlepšou možnosťou je stiahnuť si ho predtým, ako začne celý proces Remote Help.

Poznámka: Je dôležité stiahnuť si správnu verziu programu (ak ste si kúpili Office 2016, dávajte pozor, aby ste si nnestiahli napríklad verziu 2013, pretože produktový kľúč nebude fungovať v takomto prípade). Taktiež, odporúčame odinštalovať program Office 365, ak ho máte v počítači, pretože často narúša inštaláciu iných produktov balíka Office.

Text LAPTOP-18LLT43M, ktorý môžete vidieť v ľavom hornom rohu, je unikátne meno, ktoré TeamViewer priradil vášmu počítaču. Ak by sme potrebovali skontrolovať nahraté video procesu, jednalo by sa o dôkaz, že je to naozaj váš počítač a nikoho iného.

Po dokončení procesu inštalácie môže byť produkt aktivovaný.

Office 2016 (rovnako ako staršie verzie) môže byť aktivovaný prostredníctvom akejkoľvek aplikácie - či už je to Word, Excel, PowerPoint alebo OneNote. Pri prvom otvorení jedného z programov balíka Office sa objaví okno, ktoré bude vyžadovať zadanie kódu produktu (pozri obrázok vyššie).

Zodpovedná osoba z našej zákazníckej podpory zadá kód. Môže nastať situácia, kedy produktový kľúč nebude fungovať. Problémom môže byť hardwarová nezlúčiteľnosť alebo regionálne obmedzenia, ale nie je potreba si robiť starosti. Ak sa tento typ overenia nepodarí, skúsime telefonickú aktiváciu a ak to tiež zlyhá, jednoducho zadáme iný produktový kľúč počas pripojenia. Navyše nebudete musieť vyplniť žiadne reklamačné dokumenty. Potom, ako bude licencia vášho produktu úspešne overená, pošleme vám nový certifikát.

A to je všetko. Ak máte ďalšie otázky, dotazy týkajúce sa Vzdialené pomoci Software Deals, neváhajte nás kontaktovať na e-mail: info@software-deals.sk

Položka bola pridaná košíka

Doprava zdarma & 30-dňová záruka vrátenia peňazí