Máte už vytvorený účet? Vytvoriť nový

Správa účtu

Ako reklamovať alebo vrátiť váš produkt/y?

Postup na reklamáciu alebo vrátenie produktu:

Pre reklamáciu a vrátenie produktov zakúpených u nás použite jeden z nasledujúcich dokumentov. V prípade reklamácie produktu vyplňte Reklamačný protokol. Pre vrátenie produktu v stanovenej lehote, vyberte Odstúpenie od zmluvy.

Stiahnuť Reklamačný protokol
Stiahnuť Odstúpenie od zmluvy

Pozorne si prečítajte nasledujúci text, kde nájdete viac informácií k procesu reklamácie alebo vrátenia platby.

Reklamácia

Pokiaľ reklamujete váš produkt, vypíšte dokument: Reklamačný protokol. Pre čo najrýchlejšie vybavenie vašej reklamácie, musia byť všetky údaje vyplnené správne.

  • Je potrebné vyplniť, vytlačiť a podpísať zvlášť formulár ku každej jednej reklamácii. Posielajte vždy dva súbory. Vytlačený, podpísaný, naskenovaný/odfotený formulár spolu s a vyplneným digitálnym PDF.
  • Neprijímame vrátenie produktu zaslané k nám na dobierku.
  • Dodávateľ licencie sa zaväzuje vyriešiť reklamáciu v prospech zákazníka v čo najkratšom možnom čase ale najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia tejto reklamácie a produktov v nej popísaných.
  • Neprijímame reklamácie produktov starších ako 2 roky odo dňa ich dodávky zákazníkovi.

Pred zaslaním Reklamačného dokumentu si riadne prečítajte jeho obsah. Ďakujeme!

Odstúpenie od zmluvy

Akýkoľvek u nás zakúpený produkt je možné vrátiť a obdržať zaplatenú sumu naspäť. Táto možnosť je obmedzená na 30 dní odo dňa doručenia produktu. Pokiaľ si prajete vrátiť jeden alebo všetky vaše produkty, vyplňte formulár pre Odstúpenie od zmluvy. Pre čo najrýchlejšie vybavenie vašej reklamácie, musia byť všetky údaje vyplnené správne.  

  • Je potrebné vyplniť, vytlačiť a podpísať zvlášť formulár ku každému jednému odstúpeniu. Posielajte vždy dva súbory. Vytlačený, podpísaný, naskenovaný/odfotený formulár spolu s vyplneným digitálnym PDF.
  • Neprijímame vrátenie produktu zaslané k nám na dobierku.
  • Dodávateľ licencie sa zaväzuje vyriešiť odstúpenie v prospech zákazníka v čo najkratšom možnom čase ale najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia tohto odstúpenia a produktov v ňom popísaných.
  • Zakúpené produkty môžu byť zákazníkom vrátené maximálne do 30 dní odo dňa ich doručenia.  

Pred zaslaním dokumentu k Odstúpeniu si pozorne prečítajte jeho obsah. Ďakujeme!

Často kladené otázky

Ako dlho tento proces potrvá?

Reklamácia bude vyriešená najneskôr do 30 dní (zvyčajne ale do 5 prac. dní) od dátumu prijatia dokumentu, pokiaľ sa obe strany vzájomne nedohodli na dobe dlhšej. Predpokladom je, že budú poskytnuté všetky informácie, ktoré umožnia rýchle spracovanie reklamácie. To je podmienené správne vyplneným formulárom a konzultáciou s našou zákaznickou podporou.  

Budem o zmene stavu mojej reklamácie informovaný?

O akýchkoľvek zmenách vás informujeme e-mailom. Prísne dodržiavame postup reklamácie a snažíme sa každú reklamáciu vyriešiť čo najrýchlejšie je to možné.

Kto zaplatí náklady na vrátenie produktu?

Pokiaľ nastanú pri vrátení produktu dodatočné náklady a vaša žiadosť na reklamáciu bude oprávnená, pokryjeme tieto náklady na základe dôkladnej evidencie (účtenka z pošty atď.)

 

Položka bola pridaná košíka

Doprava zdarma & 30-dňová záruka vrátenia peňazí